Po tygodniu ciszy mogę się wreszcie pochwalić czymś nowym. Jak już pewnie wiecie, usunąłem dużą część gry i napisałem na nowo. Nowy kod pozwolił mi na dodanie wielu interesujących funkcji, a także otworzył mi furtkę na dodanie kolejnych w przyszłości. Wszystkiego dowiecie się dziś w tym wpisie 😉

Zacznijmy od tego, co widać na załączonym screenie. Budowanie oraz projektowanie rakiet podzieliłem w taki właśnie sposób, że tworzymy główny projekt rakiety, a potem budujemy różne warianty na podstawie tego projektu. Czyli jest Falcon 1 block 1, block 2, block 3 itd. Można to w sumie podłączyć pod wielokrotne budowanie tej samej rakiety na raz.
Dodatkowo, każda rakieta ma od teraz swoją jakość budowy oraz wytrzymałość. Jakość budowy przydaje się bardziej pod wybuchy (niska jakość budowy -> większa szansa na wybuch), a wytrzymałość bardziej pod mechanikę lądowania rakietami z powrotem na ziemi. (Rakietę będzie trzeba naprawić, ale po kilku lotach będzie już bezużyteczna, gdyż nigdy nie będziemy mogli jej naprawić do 100%);

Obserwuj tag #earthx , aby być na bieżąco 😀
Discord: https://discord.gg/sbXwwMs

No i to w sumie tyle z gotowych nowości. Pozostaje jeszcze tylko nowy model rakiety (który zrobi @Evilr0kerZ ), a wraz z nim nowe animacje.
Następnie na 2 następne aktualizacje planuję kolejno:
– losowe wybuchy rakiety (może wybuchnąć na początku i na końcu misji)
– 3 połączone ze sobą rakiety = #falconheavy od #spacex 😀 Możliwe, że będzie się dało odpalić Falcona Heavy w #earthx jeszcze przed czerwcowym startem tego prawdziwego FH.
– łącznie 11 nowych modułów
– więcej efektów podczas startu rakiety (dym)
– static fire

No i cóż, 0.2.3 pojawi się 1 czerwca, potem 0.2.4 i 0.2.5 i lecimy na Steam 😀

Planowana data Steam: 13 lipca, ale o tym jeszcze zrobię wpis.
#gamedev #gry